Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Joerie Loo - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Joerie Loo - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur!

Door: Joerie

Blijf op de hoogte en volg Joerie

22 Februari 2013 | Nederland, Geleen

Hallo iedereen!

Vrijdag 1 maart vertrek ik weer op reis. Ik ga voor onbepaalde tijd naar Zuid Oost Azië. Ik heb een enkeltje naar Thailand geboekt en van daar uit ga ik verder rondtrekken. De precieze bestemmingen zijn nog onbekend. Ik hoop in Thailand wat leuk reis gezelschap te treffen om hiermee samen naar andere landen zoals Cambodja en Laos te reizen.

Het voelt op dit moment nog heel onwerkelijk. Ik kan me niet goed voorstellen dat ik over een week ergens ben waar het 30 graden warmer is dan hier. Ook het besef dat ik iedereen voor lange tijd niet ga zien, is heel vreemd. Ik kijk er nu dan ook met gemengde gevoelens naar uit. Aan de ene kant heb ik totaal geen zin om afscheid van iedereen te nemen, maar aan de andere kant weet ik dat ik weer een hele mooie tijd tegemoet ga.

Een voordeel is wel dat ik de laatste dagen alleen nog maar leuke dingen doe. Afspreken met vrienden die ik ga missen, lekkere dingen eten die ik voorlopig niet meer ga proeven.. Dit weekend is het nog tijd voor mijn afscheidsfeestjes en dan kan het aftellen beginnen.

Ik ga jullie in ieder geval weer op de hoogte houden via deze website!

Groetjes!
Joerie

  • 22 Februari 2013 - 23:04

    Gerry En Noud Bex:

    Hoi Joerie,

    Geweldig dat je weer zo'n geweldige reis gaat ondernemen. Wij wensen jou een hele goeie en veilige reis en heel veel plezier! Hopelijk ga je weer heel veel mooie en bijzondere avonturen beleven! Ga weer met volle teugen genieten!

    Groetjes,

    Noud en Gerry Bex-Willems

  • 23 Februari 2013 - 10:22

    Hans En Ank Van Mierlo:

    Beste Joerie,

    Goede reis en heel veel plezier op je nieuwe ontdekkingsreis.
    Sjiek dat je zelf deze hartewens weer kan gaan verwezenlijken.
    Heel veel plezier met je trektocht langs al die "schateilanden" en met alle ontmoetingen onderweg!

    Goede reis en tot ziens!

    Ank en Hans.


  • 23 Februari 2013 - 12:17

    Marij Quix:

    Hoi Joerie,

    Heerlijk dat jij je wens weer waar kunt maken en dat je ook de moed hebt om dit in je eentje te doen.
    Ik hoop dat je de juiste mensen mag tegenkomen die je ook weer op een leuke plek zullen brengen.
    Thailand is ook mijn lievelingsland en ik hoop er ook in mei weer naar toe te gaan.
    Ik weet dat je ouders je weer heel erg zullen missen.
    Ik wens je alvast een goeie reis en verheug me al op je reisverslagen.

    Veel plezier op je afscheidsfeestje.

    Groetjes,

    Marij Quix

  • 23 Februari 2013 - 16:23

    Nico:

    Joerie,
    Ik heb je blog weer bij de favorieten gezet en zal je tijdens je onderneming volgen.
    Zoals gisteren reeds gezegd, wens ik je een mooie en behouden reis. Doe veel leuke, en weinig onverstandige dingen, dan wordt het weer een geweldig avontuur.

    Gr. Nico

  • 24 Februari 2013 - 13:32

    Ellie Jeucken:

    Lieve Joerie,

    En natuurlijk is het weer spannend om te gaan, maar het wordt je heel erg gegund!
    Ga wat leuks doen met dat 'Xonar"spaargeld!!
    (Zat vanochtend nog met Mitchell naar een programma over Laos te kijken, kan ik hem over een poosje vertellen dat jij daar bent, geweldig toch?)

    Zorg goed voor jezelf en geniet ervan!
    lieve groet, Ellie

  • 27 Februari 2013 - 20:25

    Yvonne Leenders:

    Hee Joerie,

    Nou, nog effe en dan ga je. Geweldig ! Geniet en ik hoor heel graag via dit en andere kanalen hoe het je vergaat. Succes, veel geluk en een goeie reis.

    hatelijke groeten van Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joerie

Back in a while in a backpack style!

Actief sinds 03 Okt. 2009
Verslag gelezen: 1035
Totaal aantal bezoekers 110359

Voorgaande reizen:

27 Juli 2018 - 27 Juli 2020

Life in China

22 Juli 2017 - 25 Augustus 2018

One Year Honeymoon!

19 Januari 2011 - 16 Juli 2011

Joerie gaat naar Thailand, Maleisië en Bali

09 November 2009 - 06 Februari 2010

Joerie naar Bali

01 Maart 2013 - 30 November -0001

Wereldreis 2013

Landen bezocht: