Een nieuwe reis! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Joerie Loo - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Joerie Loo - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joerie

09 Januari 2011 | Nederland, Geleen

Hallo allemaal!

Aangezien mijn vorige reis me erg goed was bevallen, verlaat ik woensdag 19 januari wederom het land.
Ik zal eerst een maand naar Thailand reizen, vervolgens een paar weken naar Maleisië en last but not least: terug naar Bali. Hier verblijf ik dit keer 4.5 maand. In Thailand en Maleisië ga ik rondtrekken. Voor de eerste nachten heb ik een hotel geboekt en verder kijk ik het even aan in de landen zelf. In Bali verblijf ik weer in Teba House, omdat het me hier vorige keer erg goed is bevallen en ook omdat ik hier wat vriendschappen gesloten heb (met name met Ketut, een werknemer van Teba House). In Bali zal ik ook wederom vrijwilligerswerk gaan doen in het weeshuis in Bedulu. Ik krijg nog steeds regelmatig emailtjes van de kinderen en ze zijn erg blij dat ik weer terug kom. En ik zelf natuurlijk ook!

Over 10 dagen zal het avontuur beginnen en dan zullen de verslagen vanzelf wel volgen.

Tot snel!
Joerie


  • 10 Januari 2011 - 16:56

    Ellis:

    Heee Joerie!

    Gaaf hoor! Dat beloofd weer 'n goeie tijd te worden als ik het zo lees! ;) Heel veel plezier, geniet ervan!

    Lieefs, Ellis

  • 10 Januari 2011 - 20:54

    Tim:

    Enjoy! :-D

  • 12 Januari 2011 - 06:49

    Peter:

    Hey Joerie,

    een hele goede reis en heel veel plezier toegewenst. Wat een belevenis.

    Groetjes Peter

  • 12 Januari 2011 - 09:49

    Sanne Vd Linden:

    hey joerie!
    wat spannend! ben je de dagen al af aan het tellen dat je kunt vertrekken?!! Alvast een hele goede reis en de spannende avonturen die je meemaakt blijf ik natuurlijk volgen op je site!!
    Groetjes van Sanne

  • 17 Januari 2011 - 09:46

    Jack:

    Joerie, gelijk heb je! Maak er wederom een mooi avontuur van. Ik ben nu al jaloers.

  • 17 Januari 2011 - 10:16

    Tessy:

    Heee Joerie,
    Een hele goed reis gewenst en heel veel plezier :)
    Als je terug komt maken we der weer een feessie van! :P
    x Tessy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joerie

Back in a while in a backpack style!

Actief sinds 03 Okt. 2009
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 110777

Voorgaande reizen:

27 Juli 2018 - 27 Juli 2020

Life in China

22 Juli 2017 - 25 Augustus 2018

One Year Honeymoon!

19 Januari 2011 - 16 Juli 2011

Joerie gaat naar Thailand, Maleisië en Bali

09 November 2009 - 06 Februari 2010

Joerie naar Bali

01 Maart 2013 - 30 November -0001

Wereldreis 2013

Landen bezocht: